JOTEX julkatalog

Idag damp julkatalogen från Jotex ner i brevlådan och jag är inte sen att beställa.

ÄLSKAR JULPYNT OCH GARDINER!

Vill ni se vad jag beställde? Klart att ni vill!


Nisse påslakanset! Billigt (och säkert crappy kvalitet, men ska ju endast användas en gång per år så...) och bra!


En liten ljusboll, som jag planerar att hänga i lilla fönstret i stora hallen.
(Den drivs av batterier så min privatelektriker behöver ej rycka ut)


Kakburkar!


En köksduk! Har jag alltid velat ha, men alltid varit för snål för att köpa. Så nu slog jag till!

Vad jag har kvar att inhandla i pyntväg är nu:
* Gardiner till köksfönstren
* Pläd med tomtar på
* En ljusstake till kontoret (Alex har pajjat den som stod där)

Blir säkert mer på listan vad det lider, men det är vad jag kommer på nu.

Bilderna har jag lånat på Jotex.se

GOD JUL
i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0