Livet i hus

Likadant som förra året vid denna tid fungerar inte värmen (till skillnad från förra året har vi i år iaf varmvatten). Igårkväll när jag skulle gå och lägga mig var det 11 grader i sovrummet. Det var bara att sätta igång det portabla elelementet och krypa ner under täcket i väntan på lite värme.

Nu på morgonen var det 14 grader i köket. Så nu sitter jag här med elelementet på full fräs och fingervantar.

Det värsta är att Alex åker till Stockholm idag och kommer inte hem förrän vid åtta ikväll. Jag jobbar heldag och kommer ej hem förrän halv åtta. Så ingen av oss kan vara hemma och ta hit någon som kan fixa det. Så jag antar att vi har en kall helg att vänta. Får spendera den med min nya bästa vän, elelementet!

Just nu är det underbart att bo i hus.


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch!!! :((( Ni får investera i en braskamin. Mysfaktor och värme i ett. :)

VARMA kramar!

2011-10-14 @ 14:12:40
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0