Hopplöst

Just nu känns det bara hopplöst. Antar att det är för att jag är trött, ensam och låter tankarna vandra fritt, men det gör det ju inte bättre.

Anledningen till hopplöshetskänslan är en del saker till bröllopet. Det känns som om jag sitter fast och jag hittar ingen lösning. Skulle behöva ny inspiration och nya infallsvinklar, men hittar dem inte.

För det första så har jag hittat min drömring. Så vad är problemet? Det är för dyr. Vi har väldigt tajt budget och det finns helt enkelt inte utrymme för en så dyr ring. Har försökt hitta någon liknande, men det är lönlöst. Det är mig i ett nötskal. När jag väl har fått ögonen på någonting har jag väldigt svårt att ändra mig. Det värsta är ju att jag inte vill ändra mig heller, men jag måste.
FAN!

För det andra kan jag inte bestämma mig vad jag vill ha för frisyr. Uppsatt? Inte uppsatt? Halvt uppsatt? Jag blir galen. Känns som om jag ändrar uppfattning om hur jag vill ha det ungefär varannan timma. Jag tycker synd om Therese som har fått "äran" att fixa mitt hår och bli utsatt för mitt velande.
PANIK

För det tredje, övriga smycken. Halsband och örhängen. Hittar inga som jag faller för. Vet på ett ungefär vad jag vill ha. Eftersom det är ganska mycket brodyr på klänningen måste det hållas enkelt. Och enkelt är ju vad jag är ute efter eftersom jag är inte så mycket "bling bling" i vanliga fall heller.


Tänker mig något i den här stilen.

Börjar tro att Alex har rätt. Jag är så kräsen att jag inte ens vet vad jag vill ha. Jag är bara så rädd att det ska bli fel och att allt inte kommer att bli perfekt när dagen väl kommer.

Allt kommer väl att falla på plats för eller senare.
För min del får det gärna bli förr...


Kommentarer
Postat av: Alex

Allt kommer att bli bra.. en del saker kommer inte bli perfekt. Så är det.. försök inte att tänka så så att du inte blir ledsen. Jag ska göra allt jag kan för att det ska bli din drömdag. Älskar dig... puss



Det löser sig ;-)

2012-02-09 @ 22:42:35
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk på att det viktigaste är ju att du får den du älskar.Sen kan allt det andra komma vart efter och om det är något som inte blir perfekt så kommer vi att tycka lika mycket om dig för det.Kram

2012-02-10 @ 17:52:20
Postat av: Carro

Ingenting här i världen är perfekt så oroa dig inte. Kram

2012-02-10 @ 19:59:37
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0