2011 turns in to 2012

Japp, då var ännu ett år till ända. Det har varit ett händelserikt år med både upp- och nedgångar, men jag väljer att enbart se uppgångarna.

En liten summering hör väl till ordningen!

Bestämmer mig för att bli vältränad och skaffar ett gymkort. Blev tyvärr ej vältränad av att gymkortet bara låg orört i plånboken. :-/

Tillbringar första sommaren i huset och njuter av alla blommor och växter som dyker upp.

Börjar arbeta på Systembolaget i Valdemarsvik istället för Systembolaget i Ingelsta. STOR förbättring på alla sätt och vis.

Alexander ställer den stora frågan och svaret blir JA!

Säkerligen har det hänt massor av mer roliga saker under året, men dessa är de som jag kommer på i skrivande stund.

Hur firades det nya året in då? Jo, hos paret Centerstrand/Nyman på Skolgatan 30. En kväll med gott sällskap, god mat och många, många skratt!


Frida med sin Limo


Jag tillsammans med min bordskavaljer


Frida och Anna fixar efterrätten


Det lektes lekar och detta laget vann inte, för det gjorde mitt!


Soffhäng


Fina flickor


Tolvslaget


Alexander och killen med glasögonen (Viktor)


Gung till Abbas Happy New Year


Bråk


Lägg märke till de två sofistikerade herrarna i mitten av bilden


Det kanske blir två bröllop under 2012??


Det var tre stycken av festens alla deltagare som var nyktra och det var de här grabbarna, eller?

Det finns även en underbar film av två skönsjungande killar, men av respekt för de anhöriga visas den endast privat.

Ett stort tack till värdparet Anna och Johan för en underbart rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0