Valet är gjort

 Stort TACK för er respons på mitt inlägg om vilka skor jag skulle välja till bröllopet.

Ert svar var enat. Alla tyckte de med spännen. Jag förstår hur ni tänker och min spontana reaktion var likadan, men vid närmare eftertanke och sett ur helhetens perspektiv väljer jag de utan spänne. Eftersom klänningen har ganska mycket brodyr så vill jag hålla de andra detaljerna enkla.

Resultatet kommer ni att få se i maj

:-)


Om någon har något bra tips om var jag kan hitta en enkel och fin vit kuvertväska så hojta gärna till.
Hittills har jag kammat noll!


Up up and away


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, dem med spännen var helt klart mest classy! Ser gärna att ni/du lägger upp lite pics från det framtida bröllopet sen så man kan se resten av era oufits! :)

2012-01-30 @ 18:10:37
URL: http://leecastillio.wordpress.com
Postat av: Johanna G

Där har du nog helt rätt! Man måste se helheten! Jag är säker på att du kommer vara jättevacker!:)

2012-02-02 @ 15:15:07
Postat av: Sandra

Inte läst bloggen på ett tag, så missat sko-debatten :) Tror def du gjort ett bra val, simple is sometimes the best och jag tyckte de utan spänne va finare! Fröken gå-mot-strömmen du vet :) Kommer bli perfa tjejen!

2012-02-02 @ 16:18:57
URL: http://www.sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0