Då var det dags...

Nu ska jag alltså förstå mig på hur jag ska göra det här. Nåväl, skrivandet är ju inte så svårt, men allt annat. Men det kommer väl allt eftersom. Första inlägget får väl bli en liten test.

Är i alla fall ledig idag. Jobbade natt i helgen så då får man måndagen ledig. Skönt! Har inte gjort ett dugg vettigt än så länge. Förutom att bädda sängen och trycka igång diskmaskinen. Det är sol ute så när jag är klar med det här tänkte jag gå ut och lägga mig på gräsmattan med en bra bok och bara slöa. Gäller att passa på när solen.

Nu har det blivit en liten paus ifrån det här. Var ute och solade en stund, men det blev så himla varmt. Så efter ett tag gick jag in och lagade mat istället. Fisk med örtsås blev det. Smaklöst, men det gick att äta... Fisk är ej min specialité.

Nu försöker vi ladda upp lite bilder och se om vi lyckas denna gång.. (har fått be min kära syster om hjälp för att jag skulle förstå hur man skulle göra)


Vi börjar väl med en bild på mina två älsklingar
Börjar med en bild på mina älsklingar: Maggan och Alex




Huset vi bor i


Bilen vi kör...


Soffan vi sitter och slöar i om kvällarna


Farmors symaskin, som jag syr på


Alex telefonbänk som han har målat och gjort fin


Min inflyttningspresent jag fick av Alex


Här lagar vi mat


Här är vårt nya matbord, där vi äter maten vi lagar


Bänken där vi lägger allt skit, som man inte har någon plats för


Maggan har givetvis sin egen plats i köket


Sovrummet

Nu ska jag bege mig till sovrummet och sova för imorgon ska jag upp och börja jobba klockan sex... urk!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Lilla söta Mags :)

2008-07-23 @ 13:25:30
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0