Helg v 42

Jaha, då var ännu en helg lagd till historien. I fredagskväll var jag hos min kära vän Frida. Vi såg på Idol och åt en jättegod gryta, som Frida hade lagat. Dessvärre mådde hon inte så bra så det var tur att jag var där och kunde ta hand om henne, även om det var hon som lagade maten. Kollade också in alla fynd hon hade gjort i Ullared. Tyckte alldeles speciellt om plyschdräkten! Den är så Frida som den bara kan bli. Puss på dig, min stumpa!

I lördags kom Carro och Fredda på besök. Vi åkte inåt stan för att kolla taklampa och bil. Kom dock hem igen utan något av det. Det blev i alla fall en måltid på Max. Vid hemkomsten spelade vi ett parti UNO Spinn.... vad annars? På kvällen blev det film och Alex bakade pizza. Jo, vi var faktiskt lite duktiga och städade garderoben på övervåningen också.

I söndags åkte vi först in till stan för att handla lite mat och nödvändigt till Maggan Lou. Vi hann också med en sväng förbi Returpunkten så att vi kunde slänga lite skräp, men det mesta skräpet låg ju självklart kvar hemma i hallen...kvarglömt! Det är oss i ett nötskal. På eftermiddagen kom Maximilian på besök. Det spelades UNO och styrdes radiobil. På kvällen blev det att laga en ny maträtt. En thailändsk soppa. Blev faktiskt riktig god, men lite stark. Alex var inte 100% nöjd, men det gick ner i hans mage också.


Behöver jag säga att det inte gick så bra den omgången....


Carro fotar


Fredda slår efter Carro


Mitt doftljus, som inte alls luktade så gott och mycket som jag trodde att det skulle göra... *besviken*


Maximilian studerar protokollet


Alex mekar bil

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej gumman! Kul att du skrev. :)

Inte många som vill gå med mig heller. Brorsan iofs gör det gärna nu. Haha, av alla människor. :)

Annars får jag åka in till stan för en promenad med sällskap. :P

Vi kanske skulle ses nån dag och promenera, fika och snacka lite skit. :)

Kramkram!

2008-10-23 @ 14:26:04
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0