En dag med solsken

Dagen började med att Frida och Anna kom på besök. Vi kollade upp möjligheten att åka iväg någonstans i nästa vecka. Bara vi tre tjejer. Ska bli hur kul som helst. Var länge sedan vi gjorde något speciellt tillsammans.

Vid lunchtid liftade jag med Frida in till stan för att möta upp Carro. Vi åkte först ut till Ingelsta en sväng och sen tillbaka till centrum, där vi åt sallad på Paus. Hur gott som helst, men hemskt mättande. Kände mig väldigt rultig efter den måltiden.

Efter det knallade vi ner till Myrorna och kollade om vi kunde göra några fynd, vilket Carro gjorde. Hon fyndade en rosa Puma-väska för 75 kronor. Jag har en likadan fast svart.

Efter det bestämde vi att vi hade absolut tid för en promenad kring Strömmen. Sagt och gjort knallade vi mot vattnet.

Fin himmel



Fyra andgrabbar


En vacker herre


Ett sött par

Vårblommor




Mitt sällskap under senare hälften av dagen

Min söta syster




Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0