Juldagen 2009

Juldagen spenderade även den ute i Björkeberga. Denna dag var det bara jag, mamma och pappa hemma. Min morbor Roland kom förbi på en snabbfika och hämtade sina julklappar. Vi fick även trisslotter av honom. Jag vann ingenting, men Alex vann 75 kronor och antingen mamma eller pappa vann 50 kronor.


Pappa var på dåligt humör under omgången av 500. Jag undrar varför.


Maggan var en riktigt morfarsgris


Grabbarna Bus vilade ut tillsammans på min madrass


På kvällen bjöds det på hamburgare och Helmut väntar på att något gott ska ramla ner till honom


Quasimodo kände sig frusen efter att ha varit ute och busade upp värmen


Buset fortsätter


När jag hade krupit ner under täcket så kom en lite kissekatt och lade sig vid mina fötter

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0