Svinspruta

Idag har jag varit en sväng till Finspång och tagit vaccinet mot svininfluensa. Var märkta nervös vill jag lova, men det väl var gjort så märkte jag att det inte var så illa. Det hela gick väldigt snabbt och smidigt. Det stack till lite och sen var det klart. Sen får man väl se om man får några oönskade biverkningar. Alex, som hade feber igår, tog inte sprutan idag utan skulle återkomma imorgon. Hehe, kommer han nog vara dubbelt så nervös då han fick stå och se på när de stack mig. :-)



Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja vi får göra det. :D

Du de där gifflarna ser inte nådigt goda ut. :P Mums!

Själv håller jag på och bakar hålkakor och dumlekladdkaka. Ska ge mig på att göra ischoklad sen. Hade också tänkt göra med apelsin faktiskt. Blir godare tycker jag. :)

2009-12-08 @ 15:25:31
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja gör det. :) Har inte testat den ännu, ska frysa in den tänkte jag, men den luktar gott. Hehe!

Nu ska jag sätta igång och göra ischokladen. Har suttit och kollat på Sunes Sommar. Hahaha!

Hur känner du dig efter sprutan nu då?

2009-12-08 @ 21:41:14
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch, ja alla som jag pratat med har ont i armen efter sprutan. Men inga konstiga feberfrysningar eller spyor och så? Får hoppas du slipper sånt. :)



Haha, men jag har ätit smet. :P :D

2009-12-08 @ 22:02:34
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0