Irriterad...

...över att jag ej har fått min lön. Frågade min chef för en antal veckor sedan om mitt kontonummer fanns kvar i deras system och han skulle kolla upp det. Jag tänkte på att vara ute i god tid så att det inte skulle bli något krångel när den dagen väl kom... Och vad tror ni händer... Det är fortfarande ingen lön insatt på min jävla konto!!! Antagligen glömde han bort att kolla upp det och gick sedan på semester. Så nu måste jag vänta tills på måndag så att jag kan prata med den biträdande chefen och hoppas att de verkligen tar tag i det så att jag får min pengar någon gång. Har ju räkningar att betala som alla andra.

Jag börjar bli rejält trött på att det alltid ska krånga med någonting... Måste man alltid tjafsa till sig de saker man har rätt till??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0