Lista stulen från Saras blogg :-)

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
skulle väl vara benen då
2. Du ger mycket komplimanger till andra - Jodå, jag försöker
3. Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
4. Vad är det sämsta hos dig -  Inget tålamod
5. Vad är det bästa hos dig - Snäll
6. Har du bra självförtroende - Det är varierar ganska kraftigt
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Olika
8. Du tycker om att vara med killar - Jodå
9. Känner du dina grannar - Nej, vill jag väl inte påstå
10. Svär du ofta - Det händer
11. Spelar du något instrument - Nej
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning
13. Kollar du dig ofta i speglar? - Det gör jag nog

HAR DU..
1. För många vänner -
 Nej, men de räcker
2. Förföljelsemani - Nej, kan dock vara larvigt försiktig
3. Någon sjukdom - Nej
4. Färgat håret -  Har nog hänt några gånger
5. Egen dator - Den jag skriver detta på
6. Gjort bort dig rejält - Har väl klantat mig en del gånger

ÄR DU..
1. Snäll - 
När jag inte känner för att vara dum...
2. Snygg - När självförtroendet är på topp
3. Söt -  Som ovan.
4. Lång - Haha
5. Kort - That´s me
6. Smart - Beror på vad det gäller
7. Klantig - Mitt andra namn
8. Tjock - Nej, men inte pinnsmal heller

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart -
Inte så mycket längre
2. Hata folk - En del förtjänar att bli hatade 
3. Lita på folk - Har jag svårt för
4. Ljuga - Försöker låta bli att ljuga alltför mycket
5. Vilja dö - Nej

NÄR..
1. Åt du senast -
  Åt kvällsmat för en stund sedan, mackor och ett kokt ägg
2. När läste du en bok senast - Igår kväll.
3. Köpte du något senast - Igår handlade jag lite mat
4. Svor du senast - Idag på jobbet när jag rev mig på en kartong
5. Sjöng du senast - Igår i badrummet

Denna lista har jag snott ifrån Saras blogg: http://starattraction.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag med! Det är roligt med listor. :D



Har det löst sig med lönen?

Kram!

2009-07-27 @ 20:35:56
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Shit vilket krångel! Snacka om att de kan sabba för en. :S Får du nån kompensation? Det skulle jag kräva! Om det så bara är en pava vin eller nåt, men ändå. Du kan ju få döva smärtorna. ;)



Här är det bra. Har varit i stan hos farfar och sådär idag. Ska till sthlm imorrn eftersom jag ska jobba på klubben nu när de har deras fest. Och på söndag när det är slut så har jag bara en vecka kvar av semestern. ångest :P

Kramar

2009-07-28 @ 18:15:59
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0