2009-03-20

Igår kom Carro och Fredda på besök. Vi möttes nere på stan för att gå runt Strömmen. Det är verkligen ett av mina favoritpromenadstråk. (oj, blev ett långt ord där. Ett som antagligen inte ens existerar i verkligheten)


Efter promenaden åkte vi till Ö&B. Carro skulle köpa namnsdagspresent till pappa och lite annat smått och gott, dock inte toalettpapper. Sen var det dags för lunch. Vi handlade med oss hamburgare från Wallmans gatukök och tog med oss hem. Det var gott som tusan!


Mätta och belåtna begav vi oss ut för att hitta en landningsbana för Fredriks flygplan, men misslyckades. Så vi gick in och spelade Skitgubbe istället. Det gick inget vidare.




Som tur var kom Alex hem så att vi spelade Fia med knuff istället och det gick bättre. JAG VANN! Vem kan ha förlorat tror ni?

En mindre trevligt upptäckt under dagen var också att diskmaskinen har slutat att fungera som den ska. Så det blev att plocka ut allt som var i den (den var givetvis fullpackad) och diska för hand. Men jag kan inte säga att diska gör mig någonting egentligen. Det går ju ganska fort och man får en stund att stå stilla och tänka. Men det är klart att det är väldigt behändigt med diskmaskin. Vi får ta kontakt med Jocke så får han komma och kolla om det finns något att göra åt den. För jag och Alex är ju födda med tummen mitt i handen.

Här kommer ett avslutande kort på min fina blomma, som står på köksbordet:



Är en outtalad sanning bättre än en direkt lögn??


Kommentarer
Postat av: Mupp

Satan va nära att du blev hängd :D

2009-03-23 @ 18:30:11
Postat av: Carro

En outtalad sanning är en tyst lögn.

2009-03-24 @ 16:13:04
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nae, en outtalad sanning gor att man kanske lider i tysthet, en direkt logn kan man ivf konfrontera!

2009-03-26 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0