Bara för att...

Har varit ensam hemma hela veckan, som jag skrev om häromdagen, och inte haft någonting att göra. Har de hört av sig från jobbet? Nej! Ikväll kommer Alex hem från Tyskland och vi skulle åka ner till Viken imorrn för att vara hundvakt och hjälpa till vid mammas flytt och vad tror ni händer? Jo, de ringer från jobbet och frågar om jag kan jobba till 20:20 imorgon och eventuellt på lördag med (beroende på om en är sjuk eller inte). Eftersom jag inte har något annat val är det ju bara att säga att "Ja, det går bra". Och ännu en gång så får man strunta i det man egentligen har planerat för att jobba. Och kom fram till att jag måste cykla också, annars kommer jag inte hem varken imorgonkväll eller på lördag (för de har ju dragit in en massa bussar eftersom tåget numera stannar i Kimstad)

Argggghhhhhh, blir så irriterad!! Jaja, man får ju iaf nog med pengar så att man kan betala hyran denna månad också tack vare detta.....

Nu ska jag äta och försöka att inte irritera mig mera. Livet är som det är!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0