Dålig uppdatering

Värst vad jag är dålig på att uppdatera min blogg. Kanske är för att det inte händer så fasligt mycket här. Kan ju i och för sig räkna upp lite saker som händer i den närmaste framtiden:

Imorgon (onsdag) kommer min kära moder in till den stora staden. Hon skulle först till sjukhuset och ta prover och sen ska vi ses och göra stan. Sen på kvällen ska vi även ner till Viken en sväng och hämta diverse saker, som vi har fått övertagit då de kärleksfulla ungdomarna ej hade plats för dem. (ska försöka komma ihåg att ta med kameran och föreviga).

På fredag ska vi på begravning. Alex's farfar avled för ett par veckor sedan så det har blivit dags att ta adjö av honom.

På lördag åker jag, Alex, Frida och David till Ullared. Skulle egentligen åkt redan på fredagen, men på grund av omständigheterna blev det ändrade planer. Så det blir en gammal hederlig en-dagstripp ner till gamla härliga Gekås. Gå upp mitt i natten och komma hem sent! Det ska hur som helst bli jättekul. 

Kommande tisdag så bär färden av till Stavsjö, närmare bestämt hem till Sara/Maggan (Saras mamma) där det vankas ljusparty. Sällskapet för kvällen blir Sandra. Jag har aldrig varit på ljusparty så det ska bli himla intressant. Det kanske kan inhandlas något fint och härligt doftande ljus. Dock har jag hört att priserna inte är de mest förmånliga, men någonting kanske man kan unna sig.

Kommande lördag (28nov) blir det julbord med jobbet. Börjar dock få mina tvivel på om jag ska gå eller inte. Pengarna är ju slut (eller hur) så vi måste ju stå för kalaset själva och det går på 450 kronor. Det är inga småpotatis för mig för tillfället plus att det har dykt upp lite oförutsedda kostnader precis nyligen. Sen är det ju de vanliga kostnaderna som blir nu när vi börjar närma oss jul. Sen vet jag faktiskt inte om jag tycker att det är värt så mycket pengar. Jag äter ju dessutom inte mycket på ett traditionellt julbord. Kanske är lika bäst att strunta i det. Å andra sidan kan det ju vara kul att komma iväg och få göra något med arbetskamraterna annat än att bara sitta i kassan och irritera sig på kunder. Den som lever får se... Annars så ska det i alla fall intagas på Löfstad slott för er som undra.

Ja, sen orkar jag inte gå längre fram. Kan inte komma på något sådär som är inplanerat heller. Förutom att fira jul.

På nyåret funderade jag och Alex på om vi skulle bjuda på fest. Måste dock sätta oss ner och se över vilka som ska bjudas. Räknade upp några stycken igår och det blidde en hel del. Men det kan vara kul att samla alla och umgås tillsammans och att dessutom få vara hemma hos sig själv sätter jag stort plus på. Kanske beror på att jag börjar blir gammal. Nåväl, vi får väl se vad som bestäms. Vet ju inte heller vad andra människor har planerat.

Nu kommer snart Alex hem från jobbet. Ska jag se vad jag kan hitta på att tjata på honom om ikväll ;-). Nävars, här ska bara gosas!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Milla, vart är New Moon med i planeringen? :) En kompis till mig fick tag på biljetter till midnattsvisningen så den ska vi gå på ikväll. :D :D :D

2009-11-19 @ 10:43:29
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Asså Milla, jag säger bara det: Gå och se! Jag dog flera gånger om! WOW alltså! Enda nackdelen var att den kändes för kort! Jag skrattade och grät och blev kär i både Edward och jacob och Alice och jag vet inte vad! Helt galet, jag dööööööör! Kan knappt fatta att jag sett den! Vill bara se igen och igen och igen! <3<3<3<3<3<3<3<3 Alltså, helt sjuuuuukt bra!

2009-11-20 @ 13:10:59
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ljusparty brukar vara kul! Visst dom är dyra men det är lång brinntid på dom!:)

2009-11-20 @ 18:34:46
URL: http://johanna-faune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0