Foton

Nu har jag beställt framkallning för 329 foton. Alex och jag pratade för ett tag sedan om att det är så tråkigt att ej ha några fotoalbum att sitta och bläddra i längre. Och när hans dator kraschade så blev vi ju av med en massa kort så nu tog jag arlset ur vagnen och beställde framkallning. Har suttit och sorterat ut kort från året och hittills har jag fått ihop 825 stycken. Det är inte så farligt dyrt att framkalla kort egentligen, men vi delade upp beställningen för annars hade det blivit en ganska stor engångskostnad. Ska försöka hålla att man framkallar då och då nu så att man har lite album att kika i när andan faller på. Köpte tre album på Gekås som rymmer 300 kort vardera. Sen får man köpa flera. :-) Vill helst att alla album ska vara likadana. Blir snyggare i hyllan då.

Har även tagit min första tur på motionscykeln, som jag fick av mamma, idag. Det var jobbigt. Herregud vilken dålig kondition man har. Men bara att kämpa på. Tänkte att jag skulle ta mig ut på en promenad också nu när det är uppehåll ute.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul att ni kom ikväll! :)

Kram kram!

2009-11-24 @ 23:31:01
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0