Julstämning

Nu börjar jag få riktig julstämning här hemma. Är färdig i vardagsrummet också. Längtar till Lucia-helgen då jag får sätta upp alla tomtar också. Älskar att julpynta.


Soffbordet


Fönstret


Eftersom en blomma skymde det mesta av gardinen på föregående foto så lägger jag in ett enbart på gardinen

Har även ändrat om lite i köket:

Var ju tvungen att få plats med mitt kalenderljus på köksbordet


Så julstjärnan fick flytta upp till sin kompis


Igår var min kära familj här och hälsade på. Vi var på julmarknaden i Värmekyrkan där mamma köpte mig denna underbart söta tomte:


Eftersom vi har två fönster i köket så var jag tvungen att köpa en till :-)


Vill passa på att tacka min familj för en underbar dag igår. Alltid trevligt att ha er på besök! Även om ni får hjälpa till mycket när ni väl kommer, vilket jag också vill tacka för. :-) Skulle inte klara mig utan er!

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Heej! :)

Vet du att jag har haft samma tanke. :) Du behöver inte skämmas att du inte hört av dig. Har ju inte jag heller gjort.

Men det är nog bättre nästa vecka skulle jag tro. :)



Vad fint du har gjort! Jag ska nog köpa ett köksbord så jag har nåt att pynta på. :P

Kramar!

2009-12-01 @ 15:00:21
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0