Pyntandet har börjat...

Efter två hemska dagar på jobbet så fick jag äntligen komma hem och börja pynta för imorrn är det FÖRSTA ADVENT. Förstår verkligen inte var tiden tar vägen, men härligt med JUL ska det i alla fall bli. Börjar få riktigt julkänsla.

Jag har dock bara hunnit med köket än så länge. Tänkte att jag skulle hinna med vardagsrummet också, men det får bli imorgonbitti.


Köksbordet (ignorera Alex kostym som hänger på väggen)


Från en annan vinkel


Fönstret i "köksdelen"


Bänken


En vy från sovrummet sett


Påbörjade lite i hallen också. Dock är jag inte helt nöjd med duken, den korvar sig.

Ber om ursäkt för de otroligt dåliga bilderna, men kameran är värdelös inomhus. Förstår inte varför. Teknikskit!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och se på Dansbandskampen och Titanix. Är helt ofantligt trött och orkar ingenting mer ikväll!!

Imorgon kommer min familj och hälsar på. Vi ska gå på julmarknad och sen bjuds det på lax här hemma i Borg.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har gjort jättefint.

2009-11-28 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0