Nya gardiner

Jag har väldigt länge gått och blängt på några gardiner på textilonnet.se och nu äntligen har jag fått arlset ur vagnen och beställt dem. Det gick till och med så långt att Alex godkände dem INNAN jag beställde dem. Den är ovanlig kan jag lova. Vi har inte samma smak gällande heminredning.

I alla fall så fick jag hem dem nu i veckan och ikväll sparkade jag igång Farmors gamla symaskin och la upp dem. Måste säga att det blev väldigt bra. Dock skulle jag vilja ha några vita gardiner bakom och sen sådana där hängare, som jag aldrig kommer på vad de heter. Jag kallar dem panelhängare! Då kan man ju luras så att fönstret ser större ut än vad det egentligen är. Ena fönstret är förstås svårt att göra det på eftersom det kommer en bänk i vägen, men fönstret vid matbordet fungerar det ju på.


Var tvungen att ta ett kort på gamla Bettan! Detta är då Farmors gamla Bernina, som man får skrämma igång. Älskar den! (dock fungerar inte backen på den längre)



Så här blev alltså det färdiga resultatet. Är relativt nöjd må jag säga!

Nu ska jag se på några Förhäxad-avsnitt medans grabbarna sitter på övervåningen och glor på fotboll.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fint det blev!

2009-10-10 @ 21:08:56
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du lyckades ju riktigt bra.

2009-10-10 @ 22:30:40
Postat av: Tessan

Blev ju skit bra !!! =)

2009-10-13 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0