Tjopp tjopp

Hej och hallå!

Märkte att jag kanske inte har skrivit här på ett tag. Har blivit riktigt dålig på det. Farmville tar all min datatid. :-)

Jaha, så vad gör Milla om dagarna undrar ni säkert. Idag har hon jobbat och sen tagit en promenad runt Strömmen i det underbara vädret. Tyvärr finns inga bildbevis då jag inte orkade bära runt på kameran.

I helgen var vi i Skärblacka på 35-årsfest. Det var min svägerska Tisse som slog på stort och ordnade fest med några andra, som också fyllde 35 år. TB och Pontiak var där och spelade. För vissa blev kvällen ganska tidig, men trevlig. God mat och gott sällskap.


Alex spelar rockband


Han var ju givetvis tvungen att testa alla instrument


Så här såg jag ut


Andreas har roligt


Pussigull


Alex med kusin Carina


MEEEE

Bonusbild: (tagen av Andreas)




Hej och hå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0