En dag med Sara

Idag har jag varit och hälsat på Sara i Stavsjö.
Det är alltid lika trevligt att komma ut till henne.
Hon är så gullig och har alltid någonting bakat att bjuda på.

Vi började dagen ute i blåbärsskogen och fick ihop en hel del.
De har mycket blåbär i Stavsjö.
Därefter var vi hungriga och det var dags för käk.
Hennes bror Jonny kom förbi och snackade lite skit med oss.

Eftersom Sara är en aning sminkintresserad så hade jag bett henne att sminka mig någon gång och den gången blev idag.
Den tjejen har grymt många ögonskuggor :-)


Här sitter hon och väljer ut vilka hon ska använda på mig


Så här blev resultatet. Tyvärr syns det ej så bra på denna bild, men det blev riktigt bra.


TACK min kära vän för en underbart rolig dag!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin bilden blev på dig! :)

Och tack jälv för en kanondag. :D

2010-08-18 @ 23:11:30
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0