En regnig morgonpromenad

När jag klev upp ur sängen imorse så sken solen. Jag bestämde mig för att ta en morgonpromenad för att vakna till och passa på att få lite motion innan frukost. Alex sover ju, som vanligt, så då kan jag passa på.

Efter en liten stund stöter jag på en liten krabat, som fick mig att tänka på min far. Bestämde mig därför för att föreviga honom/henne.

Och att jag tänker på min far när jag ser en snigel betyder inte att han är lika långsam som en, utan att han har sådana i sin trädgård och är inte alltför glad över dem.

I alla fall så knatar jag vidare efter mitt lilla möte med herr/fru Snigel. Dock hinner jag inte långt förrän regnet börjar ösa ner. Och självklart tog jag ju inte med mig mitt paraply. Det var ju sol! Jaja, upp med luvan och traska på.

Nu är jag tillbaka hemma och har fått av mig de blöta kläderna. Eventuellt blir det en roadtrip med min älskade idag. Vi får se. Vi hade lite uteaktiviteter inplanerade i den och håller regnet i sig så är ju inte det så mysigt kanske.
Den som lever får se!

Ska bara gå ner och väcka min älskling först!


Kommentarer
Postat av: Carro

Säga vad man vill om sniglar men de är bra fotomodeller :)

2010-08-25 @ 18:21:21
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0