Golf

För första gången i mitt liv har jag nu testat på golf. Det var faktiskt lite roligt att stå och slå, men jag tror ändå inte att det är en sport för mig. Jag har nog inte tillräckligt mycket tålamod för att ta mig runt en 18-håls bana. Mitt humör ställer sig nog också i vägen. :-)
Men det var kul att testa.


Alex värmer upp på verandan


...och bollen är iväg


Åååååååhej

Vi var faktiskt även ute på drivingrangen (?) i Gryt och testade. Med oss var Svärmor och Svärfar.

Efter att bollarna hade tagit slut åkte vi hem till mor och far. Där bjöds det på fika och kortspel. Alex och Fredrik körde även lite bil, och då menar jag med den mindre sorten.

Tackar våra familjen för en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0