Gott folk!

Som ni alla vet står vi i begrepp att köpa hus
Och när man köper hus och flyttar in så bjuder seden att man ger de lyckliga tu lite presenter

Tänk på att det bara är 2-3 månader kvar tills vi flyttar in så det är bäst att ni börjar fundera på vad ni vill ge oss
:-)

Här är ett litet förslag:

Finns att köpa på Lagerhaus

Jag tror att ni som läser min blogg känner mig så pass väl iaf, men kanske bäst att påpeka att detta var lite menat som ett skämt...
Men glöm inte att alla skämt har en touch av allvar
Mohahahaha


Kommentarer
Postat av: Alex

Du är knäpp!

2010-08-04 @ 09:57:40
Postat av: Alex

Till er som läser denna blogg, jag ber om ursäkt för min sambos framfusighet :-)

2010-08-04 @ 09:58:20
Postat av: Sara

Åh vad spännande! Stort grattis till er! Det kommer gå jättebra! Man lär sig med tiden och så har man ju så många runtom som kan saker och ting. :)



Jadå, brödet blev kanon. :)

Ja, klart vi måste ses snart! Har ni några bra blåbärsställen hos er? :)



Vet du att jag stod och tittade på de där kopparna i måndags. tycker de är sjukt söta. :)

2010-08-04 @ 11:53:16
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Mrs. L

Vad kul! Stort grattis till er båda!!

2010-08-04 @ 18:06:23
Postat av: Sara

Då tycker jag vi kollar om vi inte kan plocka bär nån dag. :D Skulle vara kul att slippa gå ut själv i skogen. :)

kramar!

2010-08-07 @ 11:20:16
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0