If Only

Igårkväll såg vi på en helt underbar film så jag känner att jag måste skriva om den här. Den heter If Only och handlar om ett kärlekspar i London. Samantha älskar Ian över allt annat, men han ser henne inte utan koncentrerar sig på jobbet. Filmen utspelar sig under en enda dag och i slutet av den dagen dör Samantha i en bilolycka. Men de får en chans till. Ian får chansen att återuppleva den dagen med minnet av hennes död. Jag ska inte avslöja slutet, men det var länge sedan jag grät så mycket till en film. Detta var en underbart vacker historia om äkta kärlek och eftersom jag är väldigt svag för riktig kärlek så var detta verkligen en film för mig. Alex satt dock och svor över slutet.

Jag rekommenderar denna film. Har ni inte sett den: SE DEN!!!!!


Bilden lånade jag från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0