Produktiv semester

Ingen vila och ingen ro.
Under denna semestervecka har vi verkligen haft fullt upp.
Men det är väl som Fredrik säger, det är så att köpa hus.

Alex har tagit tag i att ringa försäkringsbolag, fixa el m.m.
Jag har mest hållt på nere i köket tycker jag.
Lagat mat, bakat och hängt upp nya gardiner.
Alex hjälpte mig faktiskt med det och putsade ett av fönstren också.
(tror att han behövde en paus från datorn och telefonen, hihi)

Tog några bilder på fönstren, men som vanligt blir det aldrig bra med min skruttkamera.




Ibland är jag bara för bra! :-)

Imorgon ska vi en sväng till huset och ta lite mått.
Se om gardinerna passar även där :-)
Annars blir det väl Tradera för dem.

Nu ska jag nog måla mina naglar.
Var på Cubus och köpte tre nya nagellack förut :-)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju fint i fönstren ju.Kramis

2010-08-19 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0