På stan med Fridis

Idag efter jobbet bäsade jag ner till stan för att möta upp Frida. Inhandling av julklappar stod på schemat. Alla klappar som blev köpta idag var konstigt nog till min syster. Hon måste ha varit extra snäll i år.

Självklart så slank det med en och annan julklapp till mig själv också.

Ett par ursöta underkläder från H&M


Diverse skönhetsbevarande produkter från apoteket
(handdukarna är ej från apoteket och ej inköpta idag, de bara låg där)


ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

När vi var tillräckligt trötta av att spendera pengar gick vi till Fräcka Frökens och tog oss en kaffe. Det är ett himla mysigt fik med underbart goda mackor (dock åt jag ingen idag). Deras veggomacka is to die for! Avokado och keso, mums!

På vägen ut från parkeringshuset ville Goffe lukta på lite snö och tog en vända in i en snövall, men sladdade sedan vackert ut på vägen igen. Jag var inte alltför fokuserad för jag stannade även vid grönt ljus. Men lite skratt blev det av det hela i alla fall. :-)

Tack min underbara bästaste Frida för ikväll. Nästa gång är det "nyårsblåsan" som ska inhandlas. :-)

Imorgon ska jag möta Sara på centralbadet för ett easylinepass. Ska blir riktigt roligt då jag inte kommer ihåg senaste gången jag tränade (pinsamt). Och som alltid ska det bli trevligt att träffa mitt gymnasiehjärta!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHEJ!


Kommentarer
Postat av: Sa

Åh vad söt du är Milla, gymnasiehjärta! <3<3<3<3<3



Jag vill också shoppa nån dag med dig och fika på stan och sådär. :D

Kramis!

2010-12-08 @ 23:58:17
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0