Dålig

Nu har jag tydligen varit såhär dålig på att uppdatera bloggen igen. Har inte haft någon motivation till någonting de senaste dagarna och inte heller till att blogga. Får väl försöka skärpa mig.

Nu ska jag i alla fall sätta mig och göra mitt PM i företagsekonomi. Jag har det uppställt i huvudet, hoppas bara att det blir lika bra när det kommer ner på print. Det jobbiga med mig är ju att jag aldrig blir nöjd med någonting jag gör. Speciellt inte om det handlar om att skriva. Tycker alltid att man kan korrigera lite så det blir bättre. Självkritisk? Nej, inte alls.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hihi, den är lite rolig tycker jag.



Dålig var det ja! Skärpning! :-D

2010-02-10 @ 10:57:28
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Sara

Du som är så duktig på att skriva, det kommer bli kanon ju. :)

Vi har eventuellt en förestundande sminkkväll här hos mig nån gång. Bara att hänga på, så ska du få lite tips och trix. :D Hihi!

Kramar!

2010-02-10 @ 11:50:23
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jäkla cp-slus alltså! Nog för att de SKA brinna men vad jag vet så är det bara veken som ska det. Ska åka in till Rusta imorrn med det ljuset som brann och resten av påsen. Får jag inte reklamera så ska jag kasta ljus i hela butiken vill jag lova!

Inga skador i övrigt tack och lov.

2010-02-10 @ 11:52:05
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0