Typiskt

Ja, det slår visst aldrig fel. Jag har äntligen bestämt mig (nästan) för att ta mig råd och gå till frissan och fixa håret. Med det menas klippa, färga och slinga. Det var flera år sedan jag gjorde det senast. Dessutom hade jag tänkt att unna mig den där klänningen, som jag bloggade om härom dagen.

Gissa vad! Fick diagnosen på bilen förut. Fjäder av höger fram, båda bromsoken bak måste bytas.... Sammanlagt ca pris: 6000 kronor. Bye bye frissan. Bye bye klänning. Hello skitbil!

Milla = ledsen och förbaskad


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Snart kanske inte saab finns längre, det är ju iaf lite plåster på såren:)

2010-02-15 @ 17:42:03
Postat av: Carro

Trist!

2010-02-15 @ 19:33:19
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0