-18

Ja, det är vad termometern visade igår. Burr, vad kallt det har varit! Det värsta är ju att det blir så ruggit inomhus också så man kan ju inte värma sig någonstans.

Anna och jag trotsade dock kylan och tog en promenad. Visserligen var det inte riktigt så kallt när vi var ute, bara -12.


Anna ville inte vara med på kort, måste bero på avsaknaden av grogg :-)


Jag ställde upp på en pose med nya mössa


På kvällen åkte jag och Alexander till Söderköping för att bli bjudna på middag av hans syster med bihang. Det bjöds på oxfilé på potatisbädd och vitlökssås. Riktigt smarrigt!


Jag lärde Emilia ta kort och detta blev resultatet, bra för att vara taget av en 1-åring


Jag försökte filma henne då hon höll på som bäst och gosade med kuddarna, men så fort kameran åkte fram satte hon sig stilla och väntade på att bli fotograferad


Oliwer och Alex spelade hockey


Emilia tröttnade på oss andra och gick och hämtade Alex skor, som är i nästan samma storlek som hela henne.

Efter att barnen hade gått och lagt sig spelade vi en omgång Fia med knuff. Marlene vann och efter en felmanöverering förlorade Magnus. Jag och Alex hamnade däremellan.

Nu ska jag gå och försöka få upp värmen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vart har du köpt den där jackan?

2010-01-06 @ 18:29:57
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0