Ont i magen

Aj
Synd om mig

Vaknade klockan fyra imorse av att magkatarren gjorde sig påmind
Har inte kunnat somna om sedan dess
Kändes och känns ungefär som hela magen fräts sönder inifrån

Så idag blir det till att vara hemma från jobbet
(om man bara kunde få tag i dem så att det går att sjukanmäla sig)

Det var ju bara ett "extrapass" så jag förlorar ju bara pengar som jag egentligen inte skulle ha fått
Om det nu går att tänka så
Jag tycker att det går för då lindrar jag oron över nästkommande lön lite

Blir åtminstone en tripp till apoteket sen
Får se om de har någon mirakelkur för min "lilla" mage

Sen är det visst någon liten pälsboll, som måste ha mer gurka och torrfoder
Så det blir väl att besöka någon mataffär också

Jag hatar att vara hemma från jobbet
TRÅKIGT

Krya på mig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter inte bra du behöver söka täkare för lilla magen snart.Då får du nexium sen kan du äta vad som helst.Blir bara en liten rap ibland men det står man ut med.Krya på dig.Kramis

2010-07-29 @ 14:20:41
Postat av: Alex

en liten rap... det låter inte så farligt. Jag är van vid mer ;-)



Krya på dig älskling PuSsSsS

2010-07-29 @ 14:56:18
Postat av: Carro

Krya på dig!

2010-07-29 @ 17:34:03
URL: http://carro810815.blogg.se/
Postat av: Sara

Aj aj aj usch med ont i magen. Hoppas det blivit bättre! Kramar

2010-07-30 @ 00:34:48
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha ja du får ju faktiskt hålla lite bättre koll på motorvägen. ;)

Träffade inte på dem faktiskt. Fast det var ju ganska mycket folk. Himla kul var det. :)

Haha, ja, för man kan ju inte hålla på och komma ihåg saker själv ju. Det har man ju inte tid med. ;)



Är det bättre med magen?

Kramis

2010-07-31 @ 23:31:21
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Ewa

Pröva och drick Actimel på morgonen. Har prövat det själv och det fungerat.

2010-08-02 @ 14:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0