Glad midsommar!

Idag är det äntligen midsommar
Efter en helvetesvecka på jobbet är det härligt att ta lite ledigt

Det är extra härligt när vänner kommer på besök
som de gör i eftermiddag/kväll

Eftersom jag inte har skrivit på ett tag har jag ju ej berättat att vi flyttade min syster med bihang förra helgen
De har samlat vuxenpoäng genom att köpa hus
Det gick nästa utan missöden


Här sitter hela gänget och fikar (minus mig)
De lyckliga tu sitter i förgrunden

Idag passar vi även på att säga GRATTIS till min kära svåger Fredrik
Han fyller hela 31 år



GLAD MIDSOMMAR


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack detsamma fina du!<3

Kan förstå att ni haft mycket på jobbet. Skönt att slappna av lite efter det. :) Vi hade en del att göra igår också vill jag lova, men idag blir det nog lugnare. På måndag börjar min semester. :D Då får vi ses nån dag. Jag har ju fortfarande inte bakat cupcakes till dig, men nu har jag nya muffinformar. ;) Du får önska smak. ;)



Många kramar!

2010-06-25 @ 10:38:13
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0