Åke Tråk

Nu är Milla på dåligt humör! Anledning? Det finns inte en enda vettig klänning i hela Norrköping eller i Kalmar! Den från Halens, som var med i tidigare inlägg, blidde det inte. Den hann inte komma fram i tid till i helgen så det sket sig. Hade jag hittat den 3 dagar innan jag gjorde hade den lugnt och fint hunnit komma hem till mig, men nu gjorde jag inte det. Så det var bara att ge sig ut på stan och leta. Letandet gick käpprätt åt skogen. Förstår inte att det finns så lite klänningar i affärerna.

Hittade dock en Åke Tråk på H&M idag så det får väl helt enkelt bli den.



Så ser den iaf ut. Passar inte till den tillställningen egentligen, men vad göra? Detta eviga letande efter klänning och misslyckandet att göra så har lett till att jag ännu mindre vill gå på den här festen, men vad spelar det för roll. Det är väl bara svälja obehagskänslorna, le och gå dit. Hatar det!

Imorrn ska jag i alla fall till frissan och klippa, färga och slinga. Skulle inte förvåna mig om de lyckas färga håret orange eller grönt som grädden på moset.

Och jag vet att jag låter väldigt negativ och det är jag just för tillfället. Blir bara ledsen när ingenting vill gå vägen! Känner att jag bara vill lägga mig ner på golvet och stortjuta.

Kommentarer
Postat av: Mrs. L

Vaddå Åke Tråk? Stilren? Absolut! Tråkigt? Nej! Blir ju mycket lättare med strumpbyxor (som de häftiga du har på bilden)och lättare att ha mer accessoarer som armband, halsband etc. Kanske några häftiga skor till det också!



Och grönt hår är väl det senaste! :-) Skämt å sido. Ta inte för allvarligt på denna fest. Om folk bara tittar på kläderna och inte för ens personlighet är de inte värda din tid! Blir det tråkigt får du väl leta upp kusinen så röjer vi på dansgolvet. :-)

2010-03-16 @ 21:41:19
URL: http://znarah.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad är det för nåt du ska på Milla? vad är det för fest? Tyckte klänningen var fin. Som föregående talare sa, accessoarer kan ju göra hela grejen här! :D

Annars kommer du hem till mig och lånar nånting. Jag har lite av det mesta. ;)

Kraaaaaaam!

2010-03-16 @ 23:22:44
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk på att en skönhet klär i det mesta.Det är det som är i som räknas och det är det inge fel på så upp med hackan och var dig själv så löser det sig.

Om de bara tittar på det yttre så är det inga människor ja skull umgås med.Ha det så bra.Älskar dig.

2010-03-17 @ 08:09:40
Postat av: Sara

Jag säger som din söta mamma. :)



Men jag förstår precis hur du känner! Har ju haft det likadant vid några tillfällen...du vet. Känslan är sjukt jobbig, men det kommer gå bra! Du kommer vara en pingla, som alltid! :)

Gå dit och ha roligt och tänk inte för mycket. Ignorera och må bra. Kramikram!

2010-03-17 @ 13:55:28
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0