Fars dag

Igår var jag nere i Viken för att fira min kära far på fars dag. Han fick strumpor av mig. Jag är väldigt påhittig :-).
Som alltid bjöds det på mat och fika. På kvällen fick vi mammas underbara smörgåstårta. Det finns ingen risk att man åker ifrån mina föräldrar hungrig.

Idag tar jag tag i tvätten. Förstår verkligen inte hur det kan blir så mycket tvätt. Tvättunnan verkar alltid vara full. Hur ska det då bli när man får barn?

Måste även åka in till Söderköping och handla lite mat och bakgrejer. Det vankas ljusparty ikväll och då ska det väl finnas något gott åt gästerna. De får dock hålla till godo med kladdkaka för något mer avancerat orkar jag inte med.

Sara kommer lite tidigare än de övriga gästerna så att vi får lite extra tid till att lösa alla världsliga problem. De "universiella" sparar vi till en annan gång. :-)

Hopp och hej


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var hemskt goda kladdkakor du gjort Milla! :)

Tack för en supertrevlig kväll!

kramar!

2010-11-16 @ 12:51:37
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0