Ägare till ett hus

Idag har jag och Alexander blivit husägare. Vi var ute en sväng direkt efter att vi hade varit på banken. Det var en härlig känsla att för första gången få gå in i sitt alldeles EGNA hus.

Det roliga var också att vi hittade ett till rum, som vi inte hade en aning om.

Det är ett litet utrymme bakom de övriga garderoberna i sovrummet


Detta är min "walk in closet". Jag ska göra den så mysig!

Vår första middag i huset bestod av en pizza äten på två flyttkartonger


Alex gjorde även en liten gullig hörna


En lite mindre rolig detalj är att Saaben är trasig...igen. Den säger bara "klick klick" när man försöker starta den. Indikationslampan för motorfel lyser. Wonderful!

Imorgon (om de inte ringer från jobbet) ska jag ta tag i den allra sista packningen. Kanske att jag tar en sväng ut till huset och kikar lite.

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0