De sista förberedelserna

Snart går flyttlasset från Borgs Gård till Thorstorp 1.
Vi pysslar med de sista förberedelserna och stressar vidare med den sista packningen.

Idag har jag sagt upp mitt medlemskap på hyresgästföreningen, tagit bort E-faktura på mobilräkningen och gjort adressändring på Lovefilm.

Alex har ringt Glocalnet och begärt flyttning av vårt abonnemang gällande telefon och internet. Vi har fått ett nytt telefonnummer, men det tänker jag inte lägga ut här av självklara anledningar.

Vi kommer att få lite grejer av de som flyttar från huset nu, så som gräsklippare och lite andra nödvändiga saker som behövs när man har hus. Bland annat har vi även fått överta hans abonnemang på Viasat och hans parabol. Alex är överlycklig över detta eftersom det innebär att han kommer att kunna se på fotboll igen.

Planen för flyttdagen är upplagd. Åtminstone när vi och var vi ska ses (haha). Sen får det väl gå utav bara farten. Efter våra beräkningar är vi 8 personer utan värre skavanker än att vi kan springa i trappor så det ska nog gå bra.

Nu ska jag lämna över datorn till herr Eklund, som vill köra FM. Själv ska jag se på Det Okända.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0