Födelsedagsfirande

Idag har dagen spenderats i Björkeberga. Vi har firat hela tre födelsedagar. Vi som har fyllt år är Mamma Monica, Alexander och jag själv. De ärade gästerna bestod av familjen Olsson med bihang.

Jag började dagen med en kort morgonpromenad i mina gamla hemtrakter. Jag blev mycket nostalgisk när jag gick grusvägarna fram.


Jag gick den gamla hederliga "lilla rundan"


Bönderna har varit flitiga


Här är mitt barndomshem

Mamma och pappa var, som alltid, underbara värdar och bjöd på hembakade kakor, tårta och smörgåstårta!

Jag har inte tagit några bilder av vad vi fick och inte orkar jag ordna med det nu heller, men lovar att jag ska lägga upp det framöver. Om ni är nyfikna, vill säga?

Och självklart var lilla Maggan med och håll ordning på oss alla

Hon smaskade på en hel tomat, som hon fick av mormor


Hon passade även på att mysa med mormor

Tack till min underbara familj för en toppendag och tack till alla mina vänner som har hört av sig, dagen till ära!

Jag är otroligt lycklig över att så många har hört av sig och grattat mig på min dag! Jag är verkligen lyckligt lottad med en massa fantastiska människor runt omkring mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0