Headset till mobilen

Jag har redan fått min födelsedagspresent av Alex.
Han hade skickat efter den och det var inte direkt svårt att lista ut vad det var för någonting för på paketet stod det mobiltillbehör. Och givetvis föll det sig så att det var jag som hämtade posten den dagen.



Jag har alltid haft problem med de vanliga hörlurarna, som följer med, för de sitter aldrig kvar i mina öron. Dessa är lite smalare och går att trycka in lite längre. Så nu kan jag ha musik i öronen när jag är ute och går. Jag kan även prata i telefon när jag kör bil utan att utgöra en alltför stor trafikfara.

Tack, min snälla älskling för den fina presenten!

Synd bara att jag jobbar imorrn så att jag inte kan ta med mina nya hörlurar på en promenad :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0