Sol och blåst

Idag har jag varit i Valdemarsvik och jobbat. Det är alltid lika kul att komma dit. Lite annorlunda än stressen i Ingelsta. Även om det emellanåt är kul även där. Vi pratade lite om den kommande årsarbetstiden, som ska införas. Den ser jag verkligen fram emot!

När jag kom hem så städade jag hela nedervåningen. Såg ut som skrutt och svärfar skulle komma så då var det bara att ta tag i det. Nu luktar det gott av Grumme såpa, som jag använde när jag skurade golven. Maggan surnade till på mig när jag drog fram snabelmonstret (dammsugaren) för då blev det nämligen dags för henne att gå in i sin bur.

Nu sitter jag och väntar på att Alex och Bhosse ska bli klara i badrummet. De byter den sista kranen därinne. Så från och med ikväll så kommer vi att ha två likadana kranar igen. Tycker faktiskt att det ser lite mer korrekt ut.



När de är klara med det så ska vi se över våra deklarationer. Suck och stön! Allt sådant ger mig huvudvärk. Finns det någon snårigare värld än deklarationens värld? Jo, det gör det antagligen, men för mig är det rena grekiskan. Tur att svärfar finns då och kan hjälpa till.

Sen längtar jag till lördag då vi åker till Göteborg! Det ska bli så otroligt skönt att bara få komma iväg ett par dagar och inte behöva tänka på alla måsten och göromål här hemma. Är ledig lördag till tisdag så då sa vi att vi passar på. Hoppas bara på fint väder så att man kan gå omkring och strosa bäst man vill.



Nu skriker de på kaffe här så det är väl bäst att trycka på kaffeknappen.


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, nej lammkött kan vara fint. ;)



Låter kanon med zumban, härligt att åka till göteborg! Vad ska ni hitta på då? :)



Det gick bra idag men jag var rätt trött efter andra passet. Haha!



Ja, vi måste ses och ta en härlig promme och gosa ner i massa skoj prat och skratt snart. Dags för det. :)



Massa kramar!

2011-04-04 @ 21:21:43
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0