Sveriges nationaldag

Grattis Sverige!

Flaggan är hissad!

Vi har varit på utflykt till S:t Anna idag. Det var varmt och mysigt. Lite tråkigt att sitta så länge i bilen en vacker dag som denna, men det får man tåla. :-)


Vi hittade en liten badplats där vi satte oss och tog en fika

Jag hittade kyrkan där jag vill gifta mig: S:t Anna gamla kyrka. Enligt Alex är den för liten, men vad vet han?







Titta, han är helt clueless!

När vi kom hem satt Carro och Fredda och väntade på oss i brassestolarna. Vi åt lite mat för att sedan åka ut till Klarsjön för att ta årets första dopp.




Det var faktiskt skönt i vattnet!

Nu ska jag bara slappa i soffan innan det är dags att krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0