Första kaffen på trappen för i år

En av de härligaste som finns är de första fikastunderna utomhus om våren! Jaja, det är väl inte riktigt vår ännu, men idag har varit en otroligt fin och solig dag. Så efter att jag och Alex hade varit borta i butiken på Thorstorps Gård tog vi med oss kaffekoppen och satte oss på farstutrappan.


Jag kom underfund med att jag ser ut som en liten tomte eller ett litet troll där jag sitter. Jaja, jag får ta den uppenbara sexigheten i nästa liv. :-)

På eftermiddagen har vi varit på dop. Det var Lindas lilla Thindra, som skulle få ta sig vatten över huvudet.


Bilden snodde jag från Lindas blogg.

Nu är det melodifestivalen för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0