Gardindags :-)

Jag vet att ni tror att jag inte gör annat än beställer gardiner, men faktum är att jag inte alls har många gardiner att byta med. Ännu mindre sen vi flytta och jag fick fler fönster att fylla. Nu har jag i alla fall beställt ett par nya gardiner till köket.



Denna söta blev det. Jaja, det kanske inte är det mest moderna att ha kappa, men jag tycker om det! Då kan man ha en massa fint på fönsterbrädan utan att det skyms av en gardinlängd. :-)

Dock kom jag inte upp i lägsta beställningssumman med dessa så då passade jag på att beställa lite hunddukar också. Kan vara skönt att slänga ett par gamla och urtvättade och hänga in fräscha nya.

Nu är det bara att vänta på paketet....

(Bilden är lånad från Jotex hemsida)


Kommentarer
Postat av: Mamma

De var ju jättefina kommer att bli bra.Kramis

2011-03-22 @ 05:14:02
Postat av: Sara

Kappor är asbra. Skit samma om det är modernt eller inte. Hemtrevligt ska det vara! :)

Jag skulle också behöva beställa gardiner, framförallt till vardagsrummet. Jag har bara de som hänger. :P Haha!

kramis kramis!

2011-03-23 @ 00:59:09
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0