Gräsänka till helgen

Äntligen helg!

Ikväll när jag kom hem från jobbet slog jag mig ner med en kopp te och ett par mackor framför Lets Dance. Jag råkade gå förbi hyllan med röror på i affären så en burk med skagenröra kom med hem och passade perfekt på mackan.

När kvällsmaten var uppäten bestämde jag mig för att lyxa till det lite genom att lägga en ansiktsmask. Vilket jag också gjorde och satte mig sedan i soffan med en varm handduk över ansiktet och tog en kort powernap. Den gjorde mig dock inte piggare, men det är väl inte mening så här på kvällskvisten när man ändå snart ska sova.

Imorgon är jag ledig och tänkte bege mig ner till Valdemarsvik. Ska förbi Systembolaget en sväng och se hur självbetjäningen blev. Tjejerna hade premiär idag och jag är nyfiken på hur det gick för dem. Kändes lite vemodigt när vi stängde i tisdag och jag visste att det var min sista arbetsdag i en "överdisk-butik". Men den nya butiken kommer att bli jättefin så det blir nog bra ändå.

Sen ska jag upp en sväng till min syster med bihang och kolla på hur deras arbete med sitt kök fortskrider. Har ju sett lite på hennes blogg, men man ser ju inte allt. Det var visst el, som stod på schemat imorgon så jag får väl passa mig så att jag inte får mig en stöt. :-)

När den visiten är avklarad ska jag fortsätta ut till Mor och Far. Pappa skulle jobba imorgon, men när han kommer hem kanske det blir lite Uno Extreme! Eftersom jag ska sova över till på söndag så kanske det finns tid till det även då. :-)

Nu funderar jag faktiskt på att gå upp och krypa ner under täcket tillsammans med min bok. Känns som att den är ett bättre sällskap än dumburken härnere.

God natt och sov gott!
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Micke

Länge sedan jag var på nått "bolag" som har försäljning över disk.. här är alla ombyggda sen nått år.

2011-03-12 @ 09:50:34
URL: http://kludd.se
Postat av: Sara

Ska fixa. :) Har jobbat nu så inte haft ork att lägga in dem. :P

2011-03-18 @ 10:20:20
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska fixa. :) Har jobbat nu så inte haft ork att lägga in dem. :P

2011-03-18 @ 10:20:54
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Sara

Det gick fantastiskt bra idag! Är så himla nöjd! Ska visa bilder på en till urtjusig brud sen.:) Många Kramar

2011-03-20 @ 18:41:43
URL: http://StarAttraction

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0