GLAAAAAD!

Är så GLAD!

Från och med 1 juni 2011 börjar jag jobba på Systembolaget i Valdemarsvik.
Jag kommer att ha en kombitjänst lokalvård/försäljare samt inneha A-ansvaret för öl och cider!
Man skulle kunna kalla detta en rejäl BEFODRAN från den tjänsten jag har idag.
Fick en bra lön också!

Nu släpper jag all min vanliga oro över att allt ska gå och pipan och tillåter mig själv att bara vara glad! Det enda som pryder mitt ansikte just nu är ett stort fett SMILE! Äntligen börjar det gå min väg! Och jag måste erkänna att jag tycker att jag är värd det! Jag är till och med lite stolt över mig själv!

Det går bra nu!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fruktansvärt glad för dig Milla! Du förtjänar verkligen det här så som du gått och slitit! Heja heja heja dig! Hurra! :D



BTW, puckot från tradera skiter jag i nu. Jag har fått hälften av pengarna, jag tänker inte skicka tillbaka tröjorna, jag säljer dem själv sen istället. ;) fniss

2011-05-14 @ 08:19:48
URL: http://starattraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0