Min födelsedag idag

Idag fyller jag 28 år ung. Man närmar sig så sakteliga de 30 årena.

Detta har jag fått i present av mina nära och kära:


Av min familj fick jag en kamera. Dock inte denna, som är min systers. Den jag fick är svart. Så nu har Carro en grå, mamma en röd och jag en svart. :-)
Den är betydligt bättre än min gamla och jag är jätteglad över den!


Denna väska fick jag av Svärmor och Svärfar


Av Alex syskon fick jag presentkort

Alexanders presenter till mig:

En tvättmaskin att ha tvättmedel i


En fin ram med oss i


Ett halsband

Sen är det en present till från honom, som jag inte har fått än. Den ska jag få efter middagen, som han håller på att göra i ordning till mig nu. :-)


En vacker cyklamen fick jag av min chef Barbro. Som sagt, den bästa chef jag någonsin har haft!

Tack alla för de jättefina presenterna!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken cool tvättmedelsbytta! Kram

2011-09-19 @ 18:47:27
URL: http://carro810815.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0