Mycheihövve

Det är mycket som rör sig i huvudet nu.

1. Ska bli SPF-ombud (facklig representant) på jobbet.
Jag kan absolut INGENTING om detta

2. Ska bli ansvarig för området vita viner.
HJÄLP!

Det är många tankar som brottas med varandra.
Kommer jag att klara av det?
Har jag tagit mig vatten över huvudet?

Ett perfekt botemedel mot bråkiga tankar är dock en lååååång skogspromenad. Jag riktigt kände hur spänningen släppte och tankarna skingrades.

Vad jag kom fram till var:
Klarar jag inte av det så får jag väl säga upp mig då!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer att gå galant ska du se! :) Du ska nog inte behöva gå så långt att du säger upp dig ifall du känner att du tagit dig vatten över huvudet, det kanske räcker med att du frånsäger dig just det ansvarsområdet. Men jag tror som sagt att det kommer att gå galant. :)

2011-09-10 @ 20:06:33
URL: http://strongme.shapemeup.se
Postat av: Mamma

Klart du klarar av det men det kanske blir jobbigt.Håller tummarna.Kramis

2011-09-11 @ 07:29:42
Postat av: Niklas Karlsson

Klart du klarar det. Du är ju Milla!! =D



Och du är ju inte själv på arbetsplatsen och då ska man ju stötta och hjälpa varandra.

2011-09-11 @ 08:29:23
URL: http://yava.se
Postat av: Marlene

Klart att du klarar det. Tro på dig själv! Kram!

2011-09-11 @ 11:14:59
Postat av: Alex

precis, tro på dig själv. Jag vet att du klarar det! Puss

2011-09-12 @ 12:48:57
Postat av: Sandra

Du klarar´t Milla! Det man inte kan, lär man sig på vägen. Go for it säger jag! Kram!

2011-09-15 @ 11:48:16
URL: http://sandraolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0