Utflykt till Holmo och Falerum

Eftersom det idag var Falerumsdagen så passade vi på att styra kosan dit. På vägen dit besökte vi Marias Hus i Holmbo. Hela min familj har pratat gott om den butiken och jag var nyfiken. Det gick alldeles utmärkt att göra av med pengar där. :-)

Detta inhandlades:

Denna ska vi ha i tvättstugan för att kunna hänga handdukarna där efter duschen, så att de slipper hänga över dörrar eller ligga slängda lite överallt...


Det blev två tavellister, en vit och en svart. Den vita ser ut som den ovan och den svarta har texten "Hem ljuva hem"

(Bilderna har jag lånat från inredningssidan Trend4you)

Därefter åkte vi vidare till Falerum. Det var mysigt att gå omkring bland stånden och titta, men vi hittade ingenting att handla. Såg inte mindre än två Mustanger (bil)! Någon gång i mitt liv ska jag ha en sådan! Vi träffade på två Viken-kändisar i form av Nickes mor och far. Det är trevliga människor, det!

Nu på eftermiddagen har jag planterat om lite blommor och Alexander målar reglar på verandan. Dagny och Maggan är ute i gröngräset och njuter av den sköna kvällningen.

Nu ska det fixas kycklingsallad med tzatziki och vitlöksbröd!

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0